1. Marko

    Marko Šarić, JGL Rijeka

    14. generacija

    Poslijediplomski studij Poduzetništvo je putovnica za avanturu pokretanja novog načina promišljanja o poslu, ali i o svakodnevnim aktivnostima. Osim što stvara kapacitet pojedinca za poduzetno djelovanje, studij je zabavan i omogućuje interakciju s ljudima iz raznih akademskih te iskustvenih temelja.

  2. Sanja Anđelković

    Sanja Anđelković, Šild d.o.o.

    14. generacija

    Ovaj studij je potaknuo moju kreativnost, naučio me timskom radu i naravno omogućio da upijem mnoga nova znanja koja ću primjeniti u poslovnom životu. Razina samopouzdanja koju sam razvila na ovom studiju je nemjerljiva.

  3. Blanka Firanj

    Blanka Firanj, Belje d.d.

    14. generacija

    Ulaganje u daljnje obrazovanje, učenje na drugačiji i zanimljiviji način, bolje upoznavanje kako sebe tako i svoje okoline, neprocjenjiva je stavka budućeg razvoja i napredovanja svakog pojedinca.  PSP objedinjuje sve to i uistinu daje jako puno!

  4. darko.zovko

    Darko Zovko, Oluk d.o.o.

    13. generacija

    Da bismo mogli pratiti sve ono što se događa u izuzetno dinamičnom poslovnom svijetu oko nas prisiljeni smo se stalno educirati i usvojiti filozofiju cjeloživotnog  obrazovanja.

  5. hrvoje.marinovic

    Hrvoje Marinović, Presoflex gradnja d.o.o.

    13. generacija

    Moji osnovni razlozi za upis su podizanje konkurentnosti na tržištu rada, samoaktualizacija, unutarnji osjećaj zadovoljstva savladavanja izazova i podizanje osobne vrijednosti u svojoj radnoj okolini.

  6. darian.husko

    Darian Husko, Poduzetnički centar Pakrac d.o.o.

    13. generacija

    Zašto PSP? Shvatio sam da usprkos formalnom obrazovanju i diplomi, moram još puno toga naučiti.

  7. martina.hatlak

    Martina Hatlak, Veleposlanstvo Velike Britanije

    13. generacija

    Osnovni razlog zbog kojeg sam se odlučila upravo za Ps poduzetništvo je taj što želim usvojiti teorijska znanja i vještine koje su sastavni dio jedinstvenog skupa kolegija prezentirana na inovativan način.

  8. ivana.franjic

    Ivana Franjić, Werkos d.o.o.

    13. generacija

    Drago mi je da u Osijeku postoji studij ovog tipa i što ću biti dio ove uspješne organizacije koja pruža neke nove mogućnosti za daljnji osobni razvoj i razvoj karijere pojedinca.

  9. mirna-balkic

    Mirna Balkić, Hrvatska pošta d.d.

    4. generacija

    Ovaj studij potiče kreativnost, timski rad i diskusiju. Izborni predmeti omogućuju kreiranje vlastitog okvira za osobno i poslovno usavršavanje.

    Pridonosi izgradnji samopouzdanja i osnaživanju na način da se studentima, ili grupi studenata, postave izazovi kako bi shvatili da su u stanju postići puno više nego što i sami mogu vjerovati.

  10. eduard.vargovic

    Eduard Vargović, Zagrebačka banka

    10. generacija

    PSP je studij za koji se isplati prijeći stotine kilometara.

    To je nešto novo, drukčije, posebno! Promijeniti će vaš pogled na poduzetništvo.

  11. ivan.matejasic

    Ivan Matejašić, Spin Informatica

    3. generacija

    Poslijediplomski studij poduzetništva sam upisao kako bi upotpunio svoju mapu znanja o poduzetništvu, proširio svoja iskustva s iskustvima američkih profesora i upoznao nove ljude…

    …polaznike studija i buduće poduzetnike. Studij je u potpunosti ispunio moja očekivanja na navedenim područjima. Konceptualno studij je odlično zamišljen, organizacijski je dobro prilagođen našim trenutnim mogućnostima i uvjetima – počevši od cijene do termina izvođenja. Ukupno uzevši, svi koji su pohađali studij odnijeli su s njega vrijednost koja će im na mnogobrojne načine pomoći u daljnjem modeliranju svog poduzetničkog duha i poduhvata.

    U cilju uspješnog razvoja ove ideje bilo bi dobro istaknuti i neke slabosti, koje se uz malo dobre volje mogu nadvladati u slijedećim generacijama. Prvenstveno se to odnosi na znanje, iskustvo i stil predavača. Ako se izuzmu američke kolege, tada poneki predavači iz domaćeg kruga odista nisu iskreno prihvatili ideju o nužnosti promjene u sadržaju, stilu a nekima odista nedostaje i (poduzetničke) prakse pa predavanjima nedostaje uvjerljivost i vjerodostojnost.

  12. robert.vuckovic

    Robert Vučković, Allianz d.d.

    4. generacija

    Dugo vremena sam čekao da se pojavi poslijediplomski studij ovakvog tipa.

    Kao glavne odlike ovog poslijediplomskog studija bih naveo: puno primjera iz prakse, dosta stranih profesora i stručnjaka, te način rada koji te tjera raditi i pripremati kolegije sustavno – nema kampanjskog rada.Upravo taj sustavni pristup omogućava zaposlenim ljudima da lakše pripremaju ispite koji najčešće nisu tipa dodiplomskog studija (pitanja – odgovori). Sada kada slušam IV semestar mogu reći da sam uistinu u protekla tri naučio puno toga. Glavno polje mog interesiranja i izbora kolegija je bilo najviše vezano za polje financija. Bez obzira na naziv studija «Poduzetništvo», pored ostalih kolegija na ovom studiju se iz financijskih predmeta može naučiti sve ono što nam daje mogućnost da u najmanju ruku budemo «kontrolori» vlastitih sudbina, bilo u vlastitom poduzeću, bilo kod poslodavca. I na kraju najvažnije od svega je to da se od svih generacija nastoji stvoriti tim ljudi koji će se i nadalje nastaviti družiti, te poslovno surađivati i po završetku studija.

  13. domagoj.soukup

    Domagoj Soukup, VELUX d.o.o.

    2. generacija

    Osnovna misao koja me vodila pri upisu ovoga studija ponajprije je bila vezana uz usavršavanje i razvijanje poslovnih vještina i znanja koje su mi prijeko bile neophodne u svakodnevnom radu…

    …ali i istovremeno generiranje i razvijanje poslovnih ideja sa željom pokretanja vlastitog biznisa u bližoj budućnosti. Različitost prije svega vidim u sveobuhvatnosti i različitosti kolegija koji se nude, što polazniku omogućava veliku fleksibilnost i individualnost ovisno o osobnim željama i preferencijama. Na taj način student može dobiti široku lepezu znanja iz gotovo svih područja ekonomskih znanosti, što je itekako bitno pri pokretanju vlastitog poslovnog pothvata. Moderne metode učenja kao npr. case study ili distance learning izuzetno su dobro prihvaćene kod većine studenata, samim time što studij dobiva jednu novu dimenziju i ulogu. Umjesto nizanja činjenica i teorija, studenti su dobili priliku za kritičkim osvrtom i analizom stvarnih poslovnih događaja, što je posebice došlo do izražaja pri grupnom radu i diskusiji. Posebno bih pozdravio metode rada stranih predavača, koji su svojim prisustvom omogućili neke nove poglede i razmišljanja. Nastup privatnih poduzetnika ili uspješnih domaćih menadžera omogućili su upoznavanje studenta sa stvarnim poslovnim problemima i načinima na koje ih oni manje ili više uspješno rješavaju. Svakomu poslovnom problemu prethodila je teorijska osnova, a tek zatim rješenje kako su ga vidjeli naši gosti – predavači.

  14. sandra.sencar

    Sandra Senčar, Senko d.o.o.

    6. generacija

    Poznato je da je razina poduzetničkih znanja danas u Hrvatskoj na nedovoljno razvijenom nivou i da na tom polju postoji još prostora za poboljšanje.

    Potječem iz poduzetničke obitelji i suvlasnik sam proizvođačke tvrtke u Međimurju koje je tradicionalni poduzetnički kraj, no koji je suočen sa nedostatkom visokog obrazovanja za poduzetništvo. U svojoj tvrtci uvidjeli smo da je ulaganje u obrazovanje najbolja investicija i da samo gospodarstvo bazirano na znanjima ima budućnost. Izuzetno sam zadovoljna ovim poslijediplomskim studijem koji u malim timovima kombinira teoriju i praksu, potiče na kreativnost, kritičnost i odgovornost. Ono što smatram da je vrlo važno na ovom studiju je razvijanje vještina za timski rad, koje moramo i sami početi primjenjivati u svojim tvrtkama ukoliko želimo postizati veće rezultate. Veliki broj izbornih predmeta omogućio mi je da odaberem program koji najviše odgovara mojim željama i potrebama.

  15. biserka.oreskovic

    Biserka Orešković, Saponia d.d.

    3. generacija

    Proces učenja nikada nije završen i toga sam bila svjesna već davno, prvog trena nakon promocije.

    Ići u korak s vremenom i permanentno se obrazovati imperativ je trenutka u kojem živimo i radimo. Upravo je to razlog zbog kojeg sam se odlučila na pohađanje poslijediplomskog studija «Poduzetništvo». Sam studij je drugačiji u usporedbi s klasičnim, ex-katedra pristupom. Studij je poticao kreativnost i inovativnost sudionika i pokrenuo razmišljanje da ništa nije nemoguće. Već nakon prvih predavanja promijenila sam način prezentiranja Saponije u poslovnim razgovorima, postala svjesna što još treba promijeniti za ostvarenje još boljih rezultata te dobila, u svakom slučaju, korisna znanja.

  16. damir.kolaric

    Damir Kolarić, Ortostep d.o.o.

    6. generacija

    Mislio sam da suvremeni poduzetnik 21. stoljeća mora znati uspješno komunicirati, strateški planirati, misliti globalno i prije svega – efikasno voditi svoju tvrtku.

    Ovaj studij mi je pomogao podići razinu samosvjesti i samopouzdanja, kao poduzetniku i kao osobi. Stekao sam mnoštvo novih znanja, upoznao nove prijatelje, naučio sam da treba postavljati konkretne poslovne ciljeve te da je ostvarenje tih ciljeva mjerljivo. Vrlo sam zadovoljan mnoštvom eminentnih domaćih i stranih stručnjaka koji nam predaju i sposobnošću profesorice Singer i njenog tima da recentna zbivanja i znanja pretoči u predavanja. Programi na ovom studiju su dosta zahtjevni, naglasak je prije svega na timskom radu i uvažavanju tuđih mišljenja. Ovaj studij nas uči razmišljati na jedan potpuno drugačiji način. Iskreno, u početku sam bio sumnjičav koliko su znanja sa ovog studija primjenjiva u svakodnevnom poslovanju male obiteljske tvrtke poput moje, ali moram priznati kako sam zahvaljujući ovom studiju promijenio svoj dosadašnji pristup poslu. Odabrao sam upravo ovaj studij, jer je pomalo “buntovnički” i ne slijedi konvencionalane obrazovne pristupe. Ovdje profesori nisu visoko na pijedestalu, već su studenti na prvom mjestu.

  17. igor.matek

    Igor Matek, Siemens d.d.

    3. generacija

    Za ovaj poslijediplomski studij odlučio sam se zbog toga što sam svoje osnovno, tehničko, obrazovanje stečeno na studiju elektrotehnike htio obogatiti dodatnim saznanjima iz društvenog područja ekonomije. Poduzetništvo mi se činilo posebno interesantnim područjem, jer podupire i povećava mogućnost da jednoga dana i sam pokrenem vlastiti poduzetnički pothvat. Ovaj poslijediplomski studij prilagođen je, ne samo osobama koje su završile ekonomski nego i neki drugi fakultet, čime upravo potvrđuje svoju široku praktičnu usmjerenost na obrazovanje ljudi koji djeluju u različitim industrijama. Studij, unatoč tome što polaznici dobivaju odličnu teoretsku podlogu te znanstvenu titulu magistra ekonomije, nije usmjeren na suhoparno učenje teorije nego je obogaćen sa puno praktičnog rada i vježbi. Kao posebnu vrijednost istaknuo bih to da imamo prilike unaprijediti vještine komuniciranja s ljudima, prezentiranja, pregovaranja, rješavanja konflikata, itd. a što većina naših studija – dodiplomskih i poslijediplomskih zanemaruje. Nemoguće je biti uspješan čovjek ako ne znamo komunicirati s ljudima.

  18. sinisa.zupanic

    Siniša Županić, Croatia Cement

    6. generacija

    Studirati! Da ili ne? Godine su tu, nisam više tako mlad. Ali prevagnula je želja za stjecanjem znanja i odlučih upisati poslijediplomski studij na ekonomskom fakultetu. Zašto ekonomskom?

    Završio sam prehrambeno-biotehnološki fakultet u Zagrebu te poslovnu međunarodnu školu na Bledu- marketinški smjer. Na ovom studiju prepoznao sam neke nove mogućnosti stjecanja znanja ili potvrdivanje već stečenih i nakupljenih tijekom rada i poslovne karijere. Dojmovi nakon završenog prvog semestra su više nego pozitivni, odnosno ostvarena su moja očekivanja ovog studija. Omogućeno mi je stjecanje novih znanja, zatim potvrda mog dosadašnjeg rada i saznanja da je upravo to» to» , a to je vrlo važno za učvršćivanje i podizanje vlastitog samopouzdanja. Sve to siguran sam pomoći će mi u daljnjem razvoju i planiranju poslovne karijere.

  19. josipa.dujmovic

    Josipa Dujmović, Orvas plus d.o.o.

    13. generacija

    Mišljenja sam da ovaj studij studentima pruža širok spektar znanja, otvara nove mogućnosti, potiče kreativnost i timski rad. Za PSP sam se odlučila jer težim izvrsnosti u svim segmentima.

  20. marija.dukovska

    Marija Dukovska, PROWA Ing

    6. generacija

    Mislim da je najbolja investicija upisati ovaj poslijediplomski studij. A zašto tako razmišljam?

    Postoje dva razloga: ono sto učimo je povezano sa realnim poslovnim situacijama i drugo je to sto odmah mogu primjeniti nova saznanja u mom konzultantskom poslu. Vjerujem da stečene vještine i saznanja mogu naći svoju praktičnu primjenu ne samo u mom poslu već i u bilo kojem drugom, a i u svakodnevnim zivotnim situacijama. Preporucujem ga svima onima koje žele steći pravu nadogradnju znanja i iskustva, a ne samo titulu.

  21. dario.vukovic

    Dario Vuković, Metronet d.d.

    10. generacija

    Privukao me multidisciplinaran pristup, a nakon završetka edukacije vidim sebe kao jako poželjnog zaposlenika bilo koje uspješne tvrtke.