Predavanje dr. Ichaka Adizesa na PSP-u

16.01.2009.

Dr. Ichak Adizes osnivač i direktor Adizes instituta, održat će prvi u nizu executive seminara u organizaciji poslijediplomskog studija Poduzetništvo, Centra za poduzetništvo i BIOS-a koje izvode najkvalitetniji predavači iz cijelog svijeta.  Predavanje pod nazivom “Kako i zašto organizacije rastu, stare i umiru (i kako se nositi s time)?” će se održati u utorak, 03.02.2009. od 11:00 – 16:00 na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, Gajev trg 7, Osijek (dvorana br. 1, prizemlje). Seminar je namijenjen svim zainteresiranima za razvoj modernih institucija sposobnih za rast u stalno rastućem neizvjesnom okruženju kao i upravljačkim timovima velikih i malih poduzeća, nevladinih organizacija te lokalnoj i državnoj upravi. Redovna cijena seminara po polazniku je 1.690,00 kn. Cijena za članove akademske zajednice (nastavnici i studenti visokoškolskih institucija) je 700,00 kn (ne uključuje knjigu). O detaljima seminara kao i o samom dr. Adizes-u pročitajte u nastavku teksta.

U cijenu seminara je uključeno:
– Predavanje Dr. Ichaka Adizesa
– Knjiga “Upravljanje životnim ciklusima tvrtke” Dr. Ichaka Adizesa
– Ručak, kava i sokovi
– Popis i kontakti svih sudionika seminara

Uplatu kotizacije izvršiti na žiro račun Ekonomskog fakulteta u Osijeku
2393000-1102013376, poziv na broj 1206942. Rok za uplatu je 30.01.2009.
Sudionici predavanja dobit će akreditaciju na info pultu prije samog predavanja.

Za dodatne informacije obratite se na:
tel: 031 22 44 67 ili na e-mail psp@psp.efos.hr
Dr. Ichak Adizes
Adizes institut, Santa Barbara, Kalifornija, visoko je specijalizirane organizacija za upravljanje promjenama s uredima u SAD i 14 drugih zemalja širom svijeta. Dr. Adizes tvorac je jedinstvene metode upravljanja koja nosi njegovo ime i tijekom proteklih 35 godina pružao je konzultantske usluge nekim od najvećih svjetskih korporacija, te je savjetovao mnoge državnike. Njegova teorija pokušava dati jednostavan odgovor na pitanje zašto organizacije rastu, stare i umiru, koji je uobičajen put kojim prolaze tijekom rasta i koji je optimalan put kojim bi trebale ići da bi izbjegle probleme karakteristične za rast i starenje.

Adizes metodu su uspješno koristila poduzeća koja su se brzo razvijala i koja su prelazila s poduzetničkog na profesionalni menadžment, kao i birokratizirane organizacije koje su se željele revitalizirati. Dr. Adizes je svoju teoriju o upravljanju promjenama do sada primijenio u korporacijama i neprofitnim organizacijama širom svijeta. Najpoznatiji klijenti Adizesovog instituta su: Royal Dutch Shell, Bank of America, Domino’s Pizza, Northtrop Aviation, Franklin Mint, Applied Materials, The Body Shop, kao i vlade Izraela, Brazila, Gane i Švedske, i dr.

Dr. Adizes predaje na četiri jezika, i do sada je držao predavanja u 42 zemlje. O njegovom radu pisali su Fortune Magazine, California Management Review, Business Week, Inc., The New York Times, London Financial Times i drugi značajniji časopisi ipublikacije.

Autor je sedam knjiga, koje su prevedene na 22 jezika. Njegova knjiga Corporate Lifecycles: How Organizations Grow and Die and What to Do About It (1988.) smatra se klasikom teorije menadžmenta te ju je Library Journal uvrstio među 10 najboljih poslovnih knjiga. Revidirano izdanje objavljeno je 1999. godine pod naslovom Managing Corporate Lifecycles. Ostale knjige Dr. Adizesa uključuju The Pursuit of Prime (1996.), Mastering Change: The Power of Mutual Trust and Respect in Personal Life, Family, Business and Society (1992.), How to Solve the Mismanagement Crisis (1979.) i Self-Management (1975.).

Dr. Ichak Adizes je i profesor na poslijediplomskoj školi za menadžment na University of California, Los Angeles (UCLA), a imenovan je za profesora i predavao je na Stanford University, Columbia University, New York, Tel Aviv University i Hebrew University, Jeruzalem.

Dr. Adizes rođen je u Skopju, prva četiri razreda osnovne škole završio je u Beogradu, a odrastao u Izraelu. Diplomirao je na Hebrew University, Jeruzalem, a magistrirao i doktorirao na Columbia University, New York.